marți, 23 octombrie 2007

Deficiente si alte naravuri



Si credeam ca eu sunt nebuna…

Am trait cu impresia asta toata adolescenta mea si frustrarea inca mai continua.Acum apare partea proasta a lucrurilor,nici aici nu excelez.Nu râde ruptul de cârpit!Nu sunt “cea mai” si nici “una dintre”,sunt doar “o”.In fiecare zi,cate un anonim/o anonima imi apare in cale pentru a-mi zdruncina increderea in sminteala mea.Nici macar ticnit nu mai poti sa fii ca lumea ca vine altul si te devanseaza,este o concurenta acerba ,o intreaga ticalosie.
Am niste vecini ce se straduiesc sa faca pe un loc care nu le apartine(un teren viran din spatele blocului ce a reusit sa scape de etichetarea drept “loc de parcare”)casute pentru porumbeii salbatici.Barbati in toata firea,pe vant si ploaie,stau cocotati pe schele pentru a termina proiectul.”Instalatia de table si fiare” ajunge pana la etajul doi al blocului in care salasluiesc.Un Hilton’s Carrier Pigeons. Iar daca asta nu se numeste capiala,dau eu in altele mai grave.
Tineretul acesta zis “emo”,care se stochiaza ca informatia pe un hard-disk pe langa Teatru’.Le-as fi numit turme,gramezi indefinite de par gen Cousin Itt din familia Adams,dar m-am gandit ca in era tehnologiei,asemenea copii moderni trebuie integrati macar lexical,ca altfel iar incep sa planga si sa se taie pe vene.De ce nu se fac toti artisti daca sunt emotivi,sinceri,retrasi si neintelesi?O tara plina de artisti la o varsta atat de frageda ar atrage atentia Uniunii Europene,am primi fonduri phare si ar bazai Romanica de cenacluri literare,galerii de pictura,sculptura,fotografie si turisti.Iar daca tot vor sa se mutileze ,sa o faca intocmai ca Van Gogh,intr-o nobila incaierare cu un Gaguin –emo,respectiv un babuin-emo.Rataciti hormonal…
Reclamele la pensii private.Numai un alienat si-ar putea cumpara proteza dentara la 25 de ani,baston la 26 sau ar fi impresionat de sloganuri vesele dupa modelul: “maine mesaju acesta va mai fi aici,dar tu?” si raspunsul clientului ar veni razandu-i inima in el“nu,eu poate o mierlesc la cotitura” ,ca doar trebuie sa convingi un tanar sa cumpere ceva de care va putea beneficia intr-o perspectiva foarte indepartata sau poate niciodata.Miselii!Aceasta da boala mintala,ma intreb daca este venerica.
Cei care se pisa pe strada.Nu,treaba aceasta este serioasa.Ia proportii uriase.Am vazut atatea dosuri saptamanile astea ...De femei,de barbati si de copii.O cucoana clasa I,s-a dat jos din mertzanu’ ei la Doamna Ghica,si cu portiera de la sofer deschisa s-a intors cu partea cea mai îndepărtată a perspectivei ei spre sosea de unde a inceput sa se scurga…treaba.In plus de asta,presupun ca este o noua moda sa-ti scoti copilu’ sa faca pisulica afara.Eu una imi scot javra si aia cu mult prea mult bun simt se rusineaza si se ascunde de priviri straine.Acum,daca pe copil il apuca,doar nu vrei sa faca enterita sau colita atat de devreme?Numai ca moda asta prinde si intre ei,unui tovaras de tobogan i se face brusc pofta sa faca ce face si vecinu…si astfel apare un intreg lant al slabiciunilor intestinale.


Frustrarile mele vor continua…



De POP

Niciun comentariu: