duminică, 21 octombrie 2007

Ipocrizia basmului cu ciori si corbi


Imbecilitate!De cand ma trezesc pana cand ma culc dau numai peste ignoranti misogini si piste-feministe.Eu prestez un “misoginism feminin” si un “feminism masculin”(si nu ma refer la feminismul Simonei de Beauvoir,women are human!),pentru mine multe dintre femei sunt tantaloaice si curve iar barbatii au ceea ce numesc eu si antichitatea “inteligenta phallica” si multime vida.
Am un profesor,trece lejer de 60 de ani,care cere cu disperare sa fie vindecat de misoginism.”Pustiule”,esti o cauza pierduta,tine-o asa cat mai ai timp.Un misogin evită cercurile si compania femeilor,dar individul cu pricina este inconjurat cu preponderenta de studente.Ma intreb cum se descurca si cum se manifesta in camere mici,asediate de sani…sau juma’ de sani ca mai sunt unele care n-au si atunci e necesar sa schimbam sistemul de numaratoare!
Am un coleg care-ti spune cu un zambet ipocrit: “Eu nu sunt misogin,eu consider ca femeile sunt egale in drepturi cu barbatii,au aceleasi responsabilitati.”Asa ca daca ai pretentia sa-ti ofere scaunul lui,sau sa presteze alte munci de tipu’voluntariat te inseli amarnic.Da-i bataie singura si vezi sa nu te impiedici!
Am prieteni care nu stiu alte sinonime pentru “femeie” inafara de “pizda”.Daca stau confortabil si ma gandesc sanatos,presupun ca si “femeie” a devenit o nebuloasa pentru ei.Nu-i condamn,apreciez pragmatismul si veridicitatea de care dau dovada.Bravo baieti,pardon “putze”.
“Femeia este arma diavolului”.Absolut!Barbatul este vrednic de mila,de plans.Cum sa reziste el la vrajile femeilor,la parul lung,la buze pline,la sani fermi,la solduri sculptate,la funduri bombate si la picioare lungi,trebuie sa-l intelegem,sa-l sustinem moral…si fizic ca altfel se duce dracu’ societatea si natalitatea.
In acest punct ia sfarsit misoginismul,si-si intra feminismul in rol.
Niste cucoane de tipu’ “die Grosse Helga”,soldati SS imbracate in negru(le lipsea zvastica de pe umar si atat) se falfaiau cu niste plancarde in mana intr-o vineri seara pe Kogalniceanu.Fir-ati ale lui scaraoţchi, ducă-se-pe-pustii sau duca-se mai –repede –din-fata-lu’336!Sunt o studenta frustrata si nemancata toata ziua,nu am timp de meeting-uri…birjar da-i bice si calaca-le pe nebune!Zadarnic.In mai putin de 3 minute,am inceput sa fac aceleasi lucruri pe care le faceau si barbatii din jurul meu,sa-mi dau ochii peste cap,sa bat din picior apoi sa dau drumu’ unui vast repertoriu de injuraturi pe o voce de spirit malign.
Multe femei din masina au fost impresionate pana la lacrimi si muci de protestul ogre-itelor,incat s-au hotarat sa se scoboare de-a dura din vehiculul fermecat pentru a sustine cauza femeilor oropsite de barbati,de soarta si de calorii.”Nu ne mai e teama !”racneau gingasele.Si in ziua de astazi imi pun intrebarea:cine ar avea curajul,sau nebunia sa se puna cu ele?Poate vreun grizzly, daca ia viteza cu o palinca sau cu un Orbit ca apoi sa strige “ hai ca poti!”, in timp ce-si scutura labele si grumazu’?
La un asemenea caz ma astept si la un vice-versa(de-ale lui Lefter Popescu),un grup de barbati hraniti numai cu golurile de la covrigi,tinand plancarde inscriptionate cu sloganuri de genu’“Dati-ne mancare/Calcati-ne chilotii…nu mai fiti brutale!” incercuiti de S.P.I.R.u ,iar de partea opusa a baricadei umane,valuri intregi de femei sanatoase,grase si frumoase cu cratiti in cap si inarmate cu facalete si polonice.
Socotesc situatia in timp ce-mi aprind un “cui de cosciug”:sexu’ se imparte in doua,in patachine si-n limbrici.Iar noi mizantropii,ceva superior…o specie remarcabila(gen ornitorinc) stam si privim cu animozitate cum doua “colective”ce-si au ca suport comun organul sexual, se ciorovaiesc ca ciorile cu corbii ca in final sa ajunga tot la imperechere.



POP

Niciun comentariu: