joi, 30 august 2007

The Simpsons



Ma declare fan “The Simpsons” si nu de acum,ca-i la moda sa vezi filme nonconformiste,ci de cativa ani bunicei.Bine,recunosc ca ceea ce m-a atras initial a fost idea de “desen animat agitat si colorat”.Pana acum 3 ani nu ii intelegeam poantele savuroase.Simpaticele caractere au fost create in urma cu 2 decenii,exact in anul nasterii mele.Foarte interesanta si suspecta treaba,sa va spun de ce…pentru ca eu dainui pe scenariul scurtmetrajului.
Tata traieste in spiritul lui Homer(eternul dezicator,iubitor de tv si bere,care isi uraste munca dar nici nu-si idolatrizeaza familia),mama in spiritul lui Marge(preocupata de casa si familie),eu in cel al lui Bart(rebel si obraznic) si fratele meu se confunda cu Maggie(pacifista sugatoare de biberoane care nu stie si n-a vazut nimic).Ne-ar trebui o Lisa,dar deh,”traim in Romanica si asta ne ocupa tot timpul”,n-avem timp de istetisme.
O caracterizare mai amanuntita ar duce la denigrarea persoanelor reale,am o limita.Suficient!
Daca stau sa ma gandesc mai bine,we should be the stars!
Ideea este urmatoarea,filmul merita vazut,serialele merita vazute…si un realety show la mine acasa ar fi intr-un mod bizar idolatrizat.



POP


Un comentariu:

Anonim spunea...

Hi, i was looking some blogs and i stopped on your. I think, it looks so interesting. And this is my web blog in slovak language : http://svet-world-diewelt.blogspot.com/
Hi, and i wish you very happy and long life ! Bye, bye