marți, 18 septembrie 2007

Definitii mute I



Aspiratii
Aplaud,aplaud,aplaud.Ma uit in oglinda si aplaud.Adica ma aplaud,am resuit ce altii au vrut si n-au putut!Mi-am vazut poarta de la curtea visului meu deschizandu-se…si am facut primul pas.Sunt in interior!Trimit o scrisorica dupa ce ma acomodez cu lumina,mirosul si inaltimea…de la etajul 6.

Tandem
Se zbat inimi,tremura trupuri,se ating buze,se inchid pleoape,se scurg lacrimi,se deschid brate,se inclesteaza pumni,cresc copaci,se prabusesc stanci,cad frunze,zboara petale…toate in acest timp.

Intuneric
Scrasnesc din dinti si arunc o privire fugara pe geam. Se spune ca noaptea este un sfesnic bun.Tin la vorbele batranesti transpuse in timpuri moderne.Dupa batai de ciocan,cuie ranite si scanduri metamorfozate in usi,ma ascund eu.Caut intunericul care sa-mi lumineze mintea si lumina care sa-mi intunece superficialitatea.

Camuflaj
Dainuiesc in vopseaua camerei galbene.M-am camuflat eu sau este ea o extensie a parului meu?

Amenintari
Ratacesc priviri pierdute pe geamuri ce se trantesc.Vine furtuna.Primii stropi de lacrimi ineaca tot ce e omenesc in noi.Un diavol pervers si obsedat de evadare se zbate sa iasa din mine.Isi infige coltii in beregata mea,coarnele in ochii mei,ghiarele imi trec prin carne si sange imi curge din nas.Un strop imi pica pe…

Plastilina
Ca un mulaj estetic dar distractiv,simt nevoia sa-mi creez
rugi si incantatii proprii.Avida de success dar lenesa din fire,prefer o minune sau o vraja sa ma ridice pe culmile succesului.

Somn

Acum daca imi intind capul adorm.Daca adorm nu stiu cand ma voi mai trezi.Daca nu stiu cand ma voi trezi,nu stiu nici cat timp pretios voi pierde dormind sau ce voi rata.Mai bine imi tin capul drept si nu ratez nimic.

Bestie
Isi sterge urmele sosului sangeriu de pe colturile gurii cu un servet alb,imaculat.Carnea frageda este molfaita intre maxilarele puternice.Ramasitele animalului ii raman printre dintii imperfect alineati si ingalbeniti.Saliva se amesteca incet cu hrana.Totul se termina…a inghitit.

Discretie
Duc degetul aratator spre buze si shhhhttt!Jur solemn sa nu spun.Sa nu te spun.Sa nu ma spun.Pun peste faptele si cuvintele tale un voal colorat si le acopar.



DE POP


Niciun comentariu: